ESTUDIO LONGITUDINAL DE LAS CONCEPCIONES DE ESTUDIANTES DE MAESTRO DE EDUCACIÓN PRIMARIA SOBRE LA ENSEÑANZA DE LAS CIENCIAS

Authors

  • María Antonia Diaz-Pinto Romero Facultad de Educacion. UEx. Autor
  • Teodoro González Facultad de Educacion. UEx. Autor
  • Vicente Mellado Facultad de Educacion. UEx. Autor

Keywords:

concepciones, enseñanza de las Ciencias, formación inicial profesorado

Abstract

This study supposes a monitoring of the Primary training teacher studentsin the Faculty of Education in the University of Extremadura about lheir science teaching conception through their initial training. The results show that there is an evolution in their conception with partial changes.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2018-04-23

Issue

Section

ESTUDIOS

How to Cite

ESTUDIO LONGITUDINAL DE LAS CONCEPCIONES DE ESTUDIANTES DE MAESTRO DE EDUCACIÓN PRIMARIA SOBRE LA ENSEÑANZA DE LAS CIENCIAS. (2018). Campo Abierto, Journal of Education, 16(1), 57-77. https://revista-campoabierto.unex.es/index.php/campoabierto/article/view/3184