Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Campo Abierto, Journal of Education
About the Journal
Current
Archives
Announcements
About
Editorial Team
Submissions
Reviewers
Indexing
Licenses
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 34 No. 2 (2015)
Vol. 34 No. 2 (2015)
Published:
2015-09-10
EDITORIAL
EDITORIAL
José Luís Torres Carvalho (Autor)
9-11
PDF (Spanish)
ESTUDIOS
LA CONTEXTUALIZACIÓN PARA ESTUDIANTES DE LICENCIATURA EN QUÍMICA. UNA MIRADA A LA FORMACIÓN INICIAL DE PROFESORES. [ Contextualization for undergraduates students in Chemistry. A look at the initial training of teachers]
Caroline M Pereira, Keila B. Kiill (Autor)
15-29
PDF (Spanish)
USABILIDAD DE LAS TABLETAS DIGITALES EN EDUCACIÓN PRIMARIA: VALORACIÓN CUALITATIVA DEL PROFESORADO Y ALUMNADO. [Usability of digital tablets in Primary Education: Qualitative assessment of teachers and students. ]
Beatriz Palacios Vicario, Mª Cruz Sánchez Gómez, Camino López García (Autor)
31-55
PDF (Spanish)
ASIGNATURAS DE CIENCIAS NATURALES EN CURSOS DE FORMACIÓN PARA PROFESORES DE UNIVERSIDADES DE BRASIL Y PORTUGAL . [Natural Science disciplines in university teachers training Courses from Brazilian and Portuguese universities ]
Patrícia E.C Chipoletti Esteves,, Pedro Wagner Gonçalves, Ana Alexandra V. Rodrigues (Autor)
57-70
PDF (Spanish)
APRENDER HACIENDO: EL APRENDIZAJE DE LA METODOLOGÍA CUALITATIVA DE INVESTIGACIÓN EN EL ÁMBITO DE LA ASIGNATURA “PRÁCTICA DE EVALUACIÓN ORGANIZACIONAL”. [Learning by doing: The learning of qualitative research methodology in the field of the subject “Organ
Maria Beatriz Bettencourt, Maria de Lourdes Sá Earp (Autor)
71-84
PDF (Spanish)
CONCEPCIONES Y CREENCIAS DE LOS PROFESORES EN FORMACIÓN SOBRE LAS MATEMÁTICAS Y SU ENSEÑANZA-APRENDIZAJE. PROPUESTA DE NUEVA METODOLOGÍA CUALITATIVA. [Conceptions and beliefs of teachers in training about Mathematics and its teaching and learning. Proposa
Marina González Serrano, Luis M Casas García, Jose L. Torres Carvalho, Ricardo Luengo González (Autor)
85-104
PDF (Spanish)
RELACIONES ENTRE EL ANÁLISIS TEXTUAL DISCURSIVO Y EL SOFTWARE ATLAS.TI EN INTERACCIONES DIALÓGICAS. [Relations between Discursive Textual Analysis and the ATLAS.ti software in dialogic interactions]
Leidy Gabriela Ariza Ariza, Vânia de Morais Teixeira Dias, Robson Simplicio de Sousa, Bruna Roman Nunes, Maria do Carmo Galiazzi, Elisabeth Brandão Schmidt (Autor)
105-124
PDF (Spanish)
ANÁLISIS TEXTUAL DISCURSIVO EN PROCESO: INVESTIGANDO LA PERCEPCIÓN SOBRE EL APRENDIZAJE DE PROFESORES Y FUTUROS GRADUADOS EN QUÍMICA. [Discursive Textual Analysis in process: investigating the perception of the learning of teachers and future graduate in
Maurivan Güntzel Ramos, Marcus Eduardo Maciel Ribeiro, Maria do Carmo Galiazzi (Autor)
125-140
PDF (Spanish)
comunicación
Language
English
Español
Português
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission
Make a Submission
Developed By
Open Journal Systems